Sunday 12 April 2015

7 Kelebihan Bekerja Dari Rumah

daftar ahli tupperware
Mungkin anda suka kerja anda.Mungkin bos dan bos mereka menyambut dan menghargai anda.Saya tidak anggap bahawa semua pekerjaan tidak baik, tetapi ...Saya pasti bahawa lebih ramai orang perlu membuat PILIHAN. Walaupun anda adalah salah satu daripada beberapa yang SAYANG kerja mereka dan bagaimana mereka dilayan, mengapa tidak membuat PILIHAN? Salah satu faedah besar perniagaan berasaskan rumah adalah anda boleh memulakan sambilan, membangunkan beberapa pendapatan dan sekarang anda lebih baik daripada kebanyakan orang-orang yang anda bekerja dengan mereka.




OK, mari kita menyelam ke dalam 7 manfaat perniagaan berasaskan rumah anda mungkin telah difikirkan. Ini semua manfaat perniagaan dari rumah, perniagaan Internet atau perniagaan dalam talian dan atau pemasaran rangkaian.

1. Tak perlu bersesak di jalanraya. Kalau dulu saya terpaksa bangun awal semata-mata nak sampai tempat kerja awal. Masuk kerja pukul lapan pagi. Tapi lepas subuh aja dah nak kena rush ke kilang. Fuhhh!! Berebut lane!

2. Mudah bertindak balas kepada kejutan. Jika salah seorang adik saya demam dan tidak boleh ke sekolah, ia hanya tidak masalah besar. Kita semua mempunyai sedikit kejutan berlaku seperti masalah kereta, anak-anak sakit, dan lain-lain, apabila anda mendapat manfaat daripada bekerja dari rumah, dengan baik, ia tidak merumitkan kehidupan anda hampir sebanyak.

3. Bercukur adalah pilihan. Ya, betul! Saya biasanya pergi beberapa hari tanpa bercukur. Apabila saya melakukan bahagian saya memastikan saya merakam sekumpulan video blog untuk mengambil kesempatan daripada majlis khas.

4. Tiada kebenaran diperlukan. Saya selalu berasa seperti seorang budak kecil apabila saya terpaksa meminta kebenaran untuk bercuti sehari dari kerja. Atas beberapa sebab ini adalah salah satu manfaat kegemaran saya perniagaan berasaskan rumah, tiada lagi pertanyaan untuk kebenaran. =)5. Tiada gangguan percutian. Satu perkara yang saya digambarkan tentang bekerja dalam dunia korporat adalah bahawa sukar saya bekerja mereka akan membayar saya lebih tetapi mereka juga menuntut lebih. Saya melihat bos saya dan bos mereka pada dasarnya panggilan seperti doktor. Itu adalah BUKAN kehidupan yang saya mahu. Banyak kali saya ambil cuti. Jarang berlaku jika dipanggil untuk kerja beberapa kali, tidak lagi!

6. Anda boleh memilih dengan siapa anda ingin bekerja. Satu lagi manfaat berniaga dalam talian yang terbesar atau perniagaan berasaskan rumah adalah anda tidak lagi terpaksa bekerja dengan orang yang anda tidak suka. Saya menggalakkan usahawan berasaskan rumah untuk menggunakan pilihan ini. JIKA anda tidak mendapat tenaga baik atau suasana yang baik dari seseorang, anda kini mempunyai pilihan dalam pemasaran rangkaian atau perniagaan di rumah. 

7. Cukai hapus kira. Saya BUKAN profesional cukai, akauntan, pakar psikiatri yang diperakui atau peguam supaya berunding dengan seseorang yang tahu semua butiran tetapi dalam banyak kes, anda sebenarnya boleh menjimatkan lebih banyak cukai daripada anda belanjakan untuk setup kedai dan sebagainya.

Ikhlas,
Yoshi
(credit kepada saudara Ray higdon kerana mengajarkan saya ilmu ini.)

1 comment:

  1. In actual fact, those point in time sections have already been decided to buy meant for rolex replica take advantage of even though merchandise by just royalty, political frontrunners, and popes! The provider made available pieces that will Cal king Victoria together with Dictator Albert during 1851. Those swiss watches instantly unfold during level of popularity among the many royalty for Western world, and benefit from some sort of not bettered volume of stature, quite possibly buy rolex replica. Collectible Patek Philippe wristwatches are thought to be mainly worthwhile by just coin enthusiasts, however , an innovative you're also bright financial commitment for future years, and even appearing amazing together with dependable. Whenever you're thinking about a good financial commitment designed to straight away reveal to any fake watches to your preferences, elegance, together with sophistication, a valuable Patek Philippe see is likely to be the best solution. The provider gives the comprehensive array of alright swiss watches for the extractor, together with you can also find superb old sections that can be purchased. Receive a couple cartier replica to observe what the heck is these days. You're stunned by way of the wonder together with work of them alright wristwatches. Needn't an individual's see as the perfect? Select Patek Philippe and enjoy all the things that serve a wonderful see. A good webpage to start out an individual's do a search for a low priced Patek Philippe wrist watch stands out as the Comfort Swiss See Purchase. One can find a significant array of different together with put to use men’s together with women’s Patek breitling replica and even information on comfort pieces together with product reviews. Peru’s notable source, Mario Vargas Llosa, constructed news bullitains anytime she a short time ago triumphed in any Noble Reward meant for Booklets.

    ReplyDelete

Terima Kasih! ^_^