Sunday 1 June 2014

Permulaan Jun 2014 Matlamat Ke Arah Pembukaan Stokis

Assalamualaikum,

Alhamdulillah...Mei telah pun berakhir. Puah hati sungguh bulan ini saya hanya fokus membantu orang lain. Sungguhpun begitu, rakan-rakan niaga saya dari seluruh Malaysia sangat membanggakan saya. Mereka dah mampu berdikari dan sekurangnya dalam keadaan saya terpaksa fokus kepada orang lain...
8 ribu dalam tangan!

Terima kasih banyak-banyak saya uncapkan kepada mereka-mereka ini~
Tanpa anda siapalah saya?
Saya sangat berpuas hati kerana adanya beberapa orang model amatur yang sudi menjadi model untuk jualan produk saya :)
Mereka dari Icon Hijabista Pahang

Mei adalah bulan yang benar-benar padat. Dari awal bulan, sehinggalah penamatnya. Ternyata formula baru dari HQ sangat berkesan. Sungguhpun katalog agak nipis, namun sambutannya sangat menggalakkan. Malah, untuk Jun, formula yang sama dipraktikkan dan kali ini menampilkan Tupperchef Fryer+Cozy Nest+ Rice Dispenser dalam satu pakej KHAS!! 
Menarikkan? whatsapp atau sms saya untuk dapatkan katalog baru dari saya 013 973 3779

Ilmu sangatlah penting!
Dan saya sangat mengutamakan program-program pendidikan kehidupan dan perniagaan.
Meio adalah bulan yang sarat dengan ilmu dan latihan keusahawanan peringkat antarabangsa. Sempat juga saya menyertai beberapa siri latihan dan perjumpaan bersama ahli kumpulan :)
group meeting... perancangan party
Party tupperware. Terkenal sejal zaman 60an...kekal hingga kini...
Dah tentunya kejayaan hari ini adalah hasil kerjasama berpasukan. 
Jika anda mahu berjaya, anda harus bijak bekerja bersama pasukan. Walaupun berlainan organisasi.
Jangan terlalu pentingkan diri dan sentiasa berfikiran positif. Jangan pula kita berprasangka tentang orang lain. Kadang kala mungkin apa yang kita nampak itu bertentangan dengan apa yang sedang berlaku. Ia adalah soal perspektif yang berbeza.
Usaha itu perlu, ia dinilai.
Pada bulan ini..JUN 2014, Kami JTWfamily sekeluarga menjemput anda untuk bersama-sama kami dalam misi merubah kehidupan ramai orang. 
Kami berhasrat untuk membuka stokis kami sendiri dalam masa terdekat.
Namun, syarat berikut haruslah salah seorang dari kami penuhi;

#1 mencapai tahap Associate Executive Director (AED) dan keatas. AED mempunyai minimum 8 Director di Level 1 DAN 4 daripada Director tersebut mestilah berpangkat sekurangnya 1 Star Director. 
#2 Konsisten, mempunyai track record yang baik dan sentiasa mencapai syarat target sale yang setiap bulan. 
#3 Modal membuka stokis tidak kurang dari 500K termasuk sewa dan pengubahsuaian. 
#4 Hadir temuduga dengan HQ, dan kita boleh memilih kawasan mana pun asalkan tidak berdekatan dengan stokis sedia ada sekitar 5km. 
#5 Horary, maksudnya FULL TIME!!

Jika anda berminat bersama kami bolehlah hubungi 0139733779 atau email kepada jomtapauweh@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^