Sunday 8 June 2014

Kelebihan Produk Tupperware Jun 2014

Anda tidak akan tahu bila anda akan tersekat di dalam kesesakan lalu lintas atau tanpa akses air apabila anda bergerak! Berbaloi bila sentiasa mempunyai air minuman dengan anda di mana sahaja anda pergi, pastikan anda kelihatan hebat kerana anda mengambil terus meneguk dengan hip tumbler ini!
Dapatkan sendiri Hipster Pop High Handolier anda dengan kantung kini di RM48/ERM52.10



Cara masakan konvensional dengan air, nutrien daripada makanan akan keluar ke dalam air, meninggalkan anda dengan makanan lazat tetapi kurang sihat. Tetapi adakah anda tahu bahawa anda boleh memasak tanpa air dengan kepelbagaian produk Tupperchef Inspire? Bukan sahaja anda akan memasak hidangan yang lazat tetapi juga bertindak mengekalkan nutrien mereka!

Adakah anda tahu bahawa serat membantu membuang toksin dan lemak tepu keluar dari tubuh? Beri ibu anda kesihatan yang terbaik dengan NaturCare Organik Lacto-Fiber! Hanya mengambil ini 2-3 kali sehari dan anda akan mendapat pengambilan serat yang disyorkan 20-30g!

Adakah anda tahu bahawa Sistem Penapisan Air Nano Nature memberi air kepada anda dengan tahap pH meningkat? Ini bermakna ia lebih alkali, mengimbangkan keasidan dalam badan anda untuk kesihatan yang lebih baik!

Biarkan mereka nampak anda cantik semua tentang mata dengan warna pembayang mata cantik! Hebat dan tahan lama, anda pasti akan menjadi si cantik dalam mana-mana majlis.
Nutrimetics Warna Kesan Eeyshadow berharga RM39.00/ERM41.00 setiap.

Kini anda boleh mempunyai kebaikan makanan yang dimasak di rumah di tempat kerja dengan Buddy Set Pejabat kami! Bukan sahaja ia menjimatkan wang anda, tetapi ia juga memastikan anda makan makanan yang bersih dan sihat! Apa lagi kerana ia datang dalam satu set dua, anda boleh tapao makanan dan berkongsi dengan rakan pejabat pilihan anda juga. Jangan lupa untuk dapatkan botol ECO anda bersama.

Kini anda tidak perlu membiarkan jadual sibuk anda menjaga anda daripada menikmati hidangan enak dan lazat terus dari peti sejuk! Ingat untuk membuka tukup bolong sebelum meletakkan di dalam gelombang mikro!
Satu set Rock N Hidangkan set Bulat Kecil (2) berharga RM92.80/ERM102.10

Buat masa yang menyeronokkan snek (dan bersih!) Untuk si manja anda dengan set hadiah comel itu berseri-seri dengan warna dan personaliti!
Twinkle Bayi Goes Memancing Gift Set berharga RM99.00/ERM109

Bosan dengan kanister bertutup tapi harus sentiasa dibuka untuk melihat apa yang di dalam? Anda memerlukan One Touch Window Canister Set! Ia mempunyai tingkap melihat-melalui di bahagian bawah yang membolehkan anda mengintip apa yang di dalam tanpa perlu mengangkat penutup.
One Touch Window Canister adalah pada harga yang istimewa RM149.00/ERM165.00
Beberapa botol PET mengambil 1,000 tahun untuk tahap hayat! Berbekalkan fakta ini, memainkan peranan anda dalam menjaga kebersihan alam sekitar dan sisa-bebas dengan membawa botol Eco anda sendiri ke kerja! Kongsi berita gembira ini dan bersama-sama kita boleh membantu melindungi alam sekitar berharga. # WorldEnvironmentDay
Petua Eco: Apabila anda membeli ini Kurma Gift Set, jangan buang lagi! Anda boleh mengubahnya menjadi bunga pasu yang indah dengan hanya meletakkan span bunga di dalam!
Gift Set Kurma kami datang dengan mangkuk istimewa (2), dan Buah Kurma (500g), kotak hadiah dan paket Raya. Ia berharga RM62.30/ERM68.60
Sama ada untuk saudara-mara, rakan sekerja atau rakan-rakan, set Raya Kek Hadiah kami adalah hadiah yang sempurna untuk menghantar Raya anda idam!
Kami telah mengubah kehidupan wanita di seluruh dunia dengan produk-produk inovatif dan penyelesaian pintar sejak tahun 1937. Bagaimana kami boleh mengubah kehidupan anda? Sila tulis di ruangan komen!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^