Wednesday 12 February 2014

Program 3 Bulan Jadi Director

Kepada bakal consultant dan semua rakan niaga saya.
Mari SERTAI saya untuk sama-sama untuk kita berjaya..
Program yang saya susun khas untuk anda semua..

Ada orang bertanya kenapa perlu sampai 3 bulan?
Jawapannya.
Program ini saya susun.. step by step HANYA untuk
* Pertama : Orang yang tak punya masa dan modal. Kaedahnya berbeza...
* Kedua : Setiap bulan strategi, action, dan cabarannya berlainan.
* Ketiga : Saya mahukan Anda yang bergelar Director mempunyai tapak dalam dunia niaga yang utuh, maka 3 bulan adalah masa yang ideal.

Mungkin anda boleh lakukan lebih CEPAT dari itu. Mungkin sebulan. Tapi untuk program ini, 3 bulan adalah masa yang OPTIMUM untuk anda bergelar Director di bawah Jomtapauweh #1 Choice

SMS/Whatsapp/Tel saya di 013-9733779 Yoshi untuk NYATAKAN azam anda untuk BERJAYA..!!


Jom Daftar!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^