Monday 9 September 2013

Siri jelajah Tupperware: Promosi Keahlian

Assalamualaikum,
apa khabar pembaca sekalian?
semoga anda semua sihat dan gembira dalam apa jua yang kalian lakukan.
Alhamdulillah,
Bersyukur masih hidup hari ini, masih punya keluarga dan rakan-rakan.
Saya sangat menghargai merka.
Merekalah penyeri hidup saya. Tak kira apa yang mereka lakukan, saya bersyukur mereka menambah nilai dan warna dalam hidup saya.

Menarik pada minggu lepas siri jelajah Selangor mendapat sambutan yang menggalakkan. Sungguhpun malangnya kamera tidak dapat digunakan sebab kehabisan bateri. (hahaha...sedih, tapi lucu juga)
ini sahaja yang sempat saya rakamkan.
Suasana sunset di Sekinchan...

Suasana padi yang baru ditanam...sangat menarik..

Pemandangan di Sunway Pyramid 

DAN Apa ni? Ni antara adegan sementara tunggu tetamu hadir untuk kenduri Tupperware! (hah!? kenduri? hehehe... agaknya kalau perkataan party tukar dalam bahasa melayu sesuai tak jadi kenduri?
 Tanpa disangka sehingga 8 September Team Sales sudah mencecah
1.5K!!!
saya perlukan lagi 7.5K sahaja bagi melayakkan diri kepada direktor bulan ini.
Tahukah anda apa manfaat jadi director dalam Tupperware?

#1 300 Personal Sales Maintenance:
Saya tak perlu membuat jualan sehingga RM500 lagi seperti konsultan biasa. Bermaksud, sekiranya jualan saya melebih dari RM300, saya boleh bantu mana-mana downline saya atau sesiapa yang nak jadi downline saya untuk tambah nombor dalam personal sales mereka bagi melayakkan diri mereka dapat cek dari syarikat!

#2 Royalty Overide yang lebih tinggi:
Kebiasaannya, royalti yang saya terima ialah 3% dari Team Sales, bila kita jadi director, nilai royalti ditingkatkan kepada 4% dan anda juga diberi RM500 elaun kepimpinan!

Hebatkan?
JOM Jadi Ahli!!