Friday 16 August 2013

Skill Merekrut Yang Flawless

Ini memang post nak puji diri sendiri. Hahaha!!!
Kenapa?
Sebab ini nak tunjuk kat anda bahawa kalau anda mendaftar ahli dengan saya,
Skill ni saya akan ajar anda dengan jaminan, dalam tempoh 72 jam, anda akan dapat sekurang-kurangnya 1 orang downline!

Lihat saja gambar berikut berapa ramai yang bertanyakan pasal bisnes ini.
Tupperware adalah peluang bisnes yang sangat bagus!
Lebih2 lagi jika anda menyertai Team Power dan bersama-sama saya membawa misi merubah kehidupan.
Saya sentiasa berpegang dengan kata-kata ini;
"Dengan membantu orang lain mendapatkan apa yang mereka mahu, 
Kita akan dapat apa yang kita inginkan"

Gambar2 dibawah ini menjadi saksi bahawa peluang anda untuk berjaya dalam bisnes ini sangat LUAS! 
Perhatikan tarikh. Yang dibulat dengan tanda merah ialah mereka yang request untuk PM dan terima reply dari saya. (Kebanyakannya terpaksa copy & paste sebab ramai sangat...hehehe)

Nota: Ada juga PM2 yang mengarut diterima & ucapan2 dari kawan2 orang hantar. Maafkan saya :)


 photo rekruttupperware_zpsb756beef.jpg
3 haru berturut-turut tak jemu terima PM di facebook

 photo rekruttupperwarejadiahli_zps89e74a7d.jpg
tak kurang juga dari twitter yang terus sms pun ada






Apakah keputusan anda?
Adakah anda akan bertangguh lagi?
Sistem bisnes online yang benar2 berkesan!

Jadi kenapa perlu dilepaskan PELUANG ini? Sambar segera!!!