Saturday 17 August 2013

Kenapa Mesti Tangguh? ANDAlah Juara!

Hari ini adalah hari kedua saya di Ampang pada minggu ini.
Permulaan hari yang sangat baik.
Awalnya, nak sampai ke Ampang agak mencabar.
Kenapa?
Sesak gilerrr!!!
Jalan jammed sejurus keluar tol gombak. Bayangkan dari tol gombak nk sampai ke Pandan Indah hampir 2 jam!!!
Anyway, tak nak cerita panjang sangat... Saya nk kongsi perkara yang lebih penting. Pagi tadi, sejak 6 pagi saya sudah keluar rumah & mengedar flyers sekitar Pandan Indah. Ternyata sambutan tidak mengecewakan. 8.00pagi pun dah ada yang respon. Sungguh bertuah!
Sehingga jam 11pagi barulah deringan telefon mula beransur kurang. Lewat pula breakfast jadinya...
Seperti yang sebilangan daripada anda ketahui, hari ini majlis pertemuan Team Power telah diadakan.
Dan tetamu jemputan istimewa kami ternyata tidak menghampakan! :)
Lihat saja foto dibawah dan anda nilaikan sendiri betapa segaknya beliau! (ayat bodek nih...hehehe)
Sampai je stokis Ampang, macam2 kami borong. Paling utama, katalog baru!
Video mengenai item istimewa bulan ini bakal menyusul!
Meriah betul suasana di stokis dengan kehadiran keluarga Team Power berbaju raya!
Keeelas Korang!

Lepas je settle borong-memborong di stokis. Kami ramai2 terus konvoi serbu rumah Kak Nor di Ukay Perdana. Meriah betul suasana.
Dalam majlis di rumah Kak Nor, secara tak langsung kami diberi latihan ringkas oleh sifu kami, Abg Syam.
Banyak ilmu yang disampaikan berkenaan kepimpinan, sikap, kemahiran perniagaan dalam talian dan paling best penghargaan!
Saya sangat terinspirasi dengan kejayaan senior2 saya!
Ternyata mendapatkan jualan 10ribu setiap bulan bukanlah sesuatu yang mustahil! Yang paling penting ialah usaha secara berkumpulan.

Banyak mentor2 saya dari pembacaan saya seperti Anthony Robbins, Robert Kiyosaki, Dale Carnegie, Brian Tracy dan lain-lain menyatakan perkara yang sama.
"Teamwork makes a Dream works"
Saya setuju!
Anda bagaimana?
Dalam sesi penghargaan, saya langsung tidak menyangka menerima 2 buah hadiah. Satu daripadanya adalah hamper! Wow!
Itupun sempena kejayaan kecil yang langsung saya tidak jangka diberi penilaian dan penghargaan.
Terima kasih Abg Syam! kerana memberi saya banyak tunjuk ajar & menghargai sekecil-kecil usaha saya!
Kenapa perlu anda bertangguh dan ragu untuk sertai kami?
Percayalah, kami adalah peniaga & jurulatih yang komited!