Friday 2 August 2013

Hari Jumaat Yang Barokah

Khamis adalah hari yang paling memenatkan. Sampaikan sifu saya beberapa kali tertidur dalam menyelesaikan tugasan terakhir hari tu.
Demi nak bantu saya sign up 2 orang VIP baru yang telah berkomitmen untuk menjayakan misi Tupperware.
Ceewaaah! Misi gitu...haha!
Yes! Tupperware pun ada misi juga. Mengubah kehidupan anda dengan peluang perniagaan dengan kos yang rendah dan membekalkan produk yang efektif dan selamat disetiap rumah.
Alhamdulillah. Khamis selesai dengan jayanya, dan sifu saya, Syamputra Razali ditawarkan untuk memenangi sebuah Honda Civic! :)
*tepuk tangan*
Tahniah abg Syam, kami pasti Honda Civic tu masuk garaj Oktober 2013! ;)
Bangun pagi tadi, alhamdulillah sekali lagi rezeki datang. 2 orang telah membuat panggilan untuk mendaftarkan diri. Selamat datang ke Team Power!!
Saya yakin dengan kehadiran 2VIP ni akan mempercepatkan kelayakan saya ke tahap seterusnya. Lebih meyakinkan, 1orang VIP saya di Kuantan mula menunjukkan hasil yg memberangsangkan. Hisham, anda Luar Biasa!!
Sepanjang petang Jumaat ini saya telah belajar banyak perkara dari sifu Syamputra bagaimana perihal pengurususan client dilakukan. Kami telah ke beberapa syarikat yang telah menjadi pelanggan tetap Team Power dan juga menghantar bungkusan ke Serawak yang mana kos penghantarannya benilai RM200! (Bayangkan betapa beratnya!)
By the moment entry ni dibuat saya telah pun berada di sebuah pangsapuri seorang rakan lama dalam keadaan yg extremely tired! (^,^)">
Last!
Saya nk buka peluang kerja sambilan ni kepada sesape yg benar2 SERIUS mahukan kebebasan masa dan sedikit pendapatan RM500-3000.
Sekiranya anda bersedia untuk berkomitmen. Sila hubungi 0139733779
Arigatou Gozaimasu! ;)